HOT SITE CLICK HERE AWAS! SELAPUT DARA PALSU | Islam For All
Breaking News
Loading...
Tuesday, March 18, 2014

AWAS! SELAPUT DARA PALSU



Istilah anak dara iaitu wanita yang belum berkahwin dan tidak pernah melakukan hubungan jenis. Itulah istilah dari penulis bukan dari kamus dewan. Mak Dara bagaimana pula? Mungkin wanita yang tidak pernah berkahwin dan menjaga daranya sehingga akhir hayat. Betul ke? Tapi ada seorang pelakon pada zaman P.Ramlee yang digelar Mak Dara. Memang kejam sungguh lakonannya sehingga sekarang pun masih teringat lagi watak-wataknya dalam filem.


Bagi seorang lelaki yang hendak berkahwin. Perkara utama dalam kepala hotaknya, gadis itu mesti anak dara yang ada dara. Bukan yang ditebuk tupai. Tapi sesetengah lelaki sudah hilang terunanya dengan gadis lain sebelum berkahwin. Jangan ingat diri tu baik sangat. Jika bila berkahwin nanti, dapat isteri yang tiada dara jangan marahkan isteri kerana diri sendiri pun tidak sempurna.

No more worry about losing your virginity. With this product, you can have your first night back anytime. Insert this artificial hymen into your vagina carefully. It will expand a little and make you feel tight. When your lover penetrate, it will ooze out a liquid that look like blood not too much but just the right amount. Add in a few moans and groans, you will pass through undetectable. Its easy to use, clinically proven non-toxic to human and has no side effects, no pain to use and no allergic reaction. Easy to use Place inside vagina 15-20 minutes before intercourse.


Ini sebahagian dari promosi produk tersebut tentang selaput dara palsu. Nampaknya ramailah lelaki akan akan tertipu macam ni! Awaslah sekiranya bakal isteri anda yang anda kurang kenali sebelum berkahwin yang memang bersosial dan banyak teman lelaki. Tapi ingat satu ayat ini yang selalu kita dengar. Wanita yang baik hanya untuk lelaki yang baik, wanita yang jahat untuk sang lelaki yang sama jahat. Jadi usah gundah gulana dalam hal ini.

Berbalik kepada perkara tajuk. Selaput dara palsu yang terdapat dalam internet ini memang betul. Boleh dipesan melalui internet. Bahaya macam ni! Macam pakai pampers bayi aje. Senang dipasang pulak tu. Selalunya wanita yang buat perkara macam ni berlaku di luar negara seperti negeri China dan di Indonesia. Wanita Malaysia memang baik-baik belaka. Ada setengah pelacur muda yang bawah umur kadang-kadang menggunakan selaput dara palsu untuk menipu pelangan yang membayar harga yang mahal bagi melanggan pelacur bawah umur. Memang padanlah muka kena tipu dengan gadis pelacur bawah umur!

Beberapa ketika dahulu heboh diperkatakan oleh berita selaput dara buatan China, artificial virginity hymen (AVH). AVH yang dikeluarkan oleh perusahaan China, yang dijual dengan harga 30 dollar AS (RM102.00). AVH dikatakan akan mengeluarkan cairan seperti darah jika pecah.

Mereka memasarkan produknya di beberapa negara, terutama negara yang masih menganggap dara adalah penting sebelum menikahi seseorang wanita.Dengan tersebarnya berita tersebut, Salah satu Profesor di negara kita (Nama tidak diketahui) , mengaku belum pernah menjumpai AVH. ”Saya sudah sering mengikuti seminar di mana-mana, tapi belum pernah mengetahui adanya selaput dara palsu ini,” katanya.

Dia menambahkan, selaput dara palsu tidak dikenali di dunia kedoktoran. Namun, dalam dunia kedoktoran memang ada teknik operasi untuk memperbaiki hymen yang terlanjur koyak.

Apa itu dara?
Hymen adalah lapisan mukosa yang mengelilingi atau menutupi sebagian dari lapisan kulit dalam vagina. Lapisan tersebut memiliki pembuluh darah dan saraf. Walaubagaimanapun, dengan terjadinya pendarahan pada hymen ia tidak boleh dianggap sebagai pecah dara. “Lubang hymen besarnya kira-kira hanya satu jari. Sekiranya ia dikasari, kemungkinan ia akan koyak. Ada juga hymen yang elastic yang dan sukar berdarah ketika ditembusi objek. ” kata doktor yang pakar dalam bidang uroginekologi ini.

Berbalik pada selaput dara palsu, ia mungkin satu perniagaan yang kreatif dan luar biasa. Mengapa ia dianggap begitu kerana, sesetengah wanita memerlukannya untuk melindungi /menjaga maruah diri mereka daripada dianggap tiada dara ,ini kerana selaput dara ini sangat sensetif dan lembut. Disebabkan lapisan ini amat sensetif, hanya dengan melakukan aktiviti lasak,dan sebagainya boleh menyebabkan berlakunya selaput dara pecah . Ianya dianggap tidak adil jika perkara sebegini berlaku terhadap sesetengah wanita, kerana faktor-faktor yang lain juga boleh menyebabkan pecah dara selain dari perhubungan seks atau onani.

0 comments:

Post a Comment







Think Positive, Think Islam For All | Something that seems to break the laws of science that makes you think only Allah could have done it | AllahuAkbar | الله أكبر


Copyright © 2014 Islam For All All Right Reserved