HOT SITE CLICK HERE DOA UNTUK HINDARKAN DARI TERKENA SEBARANG JENIS ILMU HITAM/SIHIR | Islam For All
Breaking News
Loading...
Monday, December 23, 2013

DOA UNTUK HINDARKAN DARI TERKENA SEBARANG JENIS ILMU HITAM/SIHIR







Sihir adalah dosa yang kedua terbesar selepas syirik. Orang yang mengamalkan ilmu sihir selalunya mendapatkan pertolongan dari Syaitan dan Jin. Selalunya makhluk halus inilah yang menolong melakukan kerja-kerja sihir seperti yang diarahkan untuk merosak, memecah belah keluarga, menyakiti dan membunuh insan lain kerana sakit hati atau dengki supaya tercapai niat busuknya.

Ilmu sihir ada bermacam-macam seperti santau angin yang menggunakan jin supaya mangsa diracun. Ilmu sihir tafriq untuk memecah belah pasangan suami isteri dan terus bercerai. Pukau supaya mangsa senang dirompak dan banyak lagi nak disebutkan disini dan yang paling selalu kita dengar digunakan untuk menjatuhkan perniagaan seseorang itu yang sedang maju sehingga perniagaannya gulung tikar seperti restoran makanan yang selalu berlaku kepada orang-orang melayu kita.

Dalam rancangan "TANYALAH USTAZ". Dato Abu Hasan Din Al-Hafiz ada memberitahu bahawa Nabi SAW pernah bersabda: 
"Barang siapa yang mengamalkan ayat-ayat dari Surah Al-Baqarah iaitu ayat 1 hingga 5, ayat 255 dan tiga ayat terakhir Surah Al-Baqarah, maka terhindarlah dirinya dari sebarang sihir"
(Maaf kerana sabda Nabi SAW diambil terus dari percakapan Dato Abu Hasan Din Al-Hafiz.

Ini bermakna sebarang ilmu sihir yang dituju kepada mangsanya itu dipelihara oleh Allah SWT. Dan sihir yang dihantar atau dituju kepada mangsanya akan dikembali kepada orang yang menghantarkannya.  Maka orang jahat itu terkena sihirnya sendiri. Begitu hebatnya ketiga-tiga ayat Allah ini sebagai pendinding diri dan perlindungan kepada sesiapa yang mengamalkannya. Ia sebagai "Internal Protection". Sebaiknya dibaca 1 x sebelum tidur tiap-tiap malam. Moga-moga kita dipeliharaNya dari sihir.

1. Surah Al-Baqarah: Ayat 1-5.






Wasallam.

0 comments:

Post a Comment







Think Positive, Think Islam For All | Something that seems to break the laws of science that makes you think only Allah could have done it | AllahuAkbar | الله أكبر


Copyright © 2014 Islam For All All Right Reserved